fredag 14 mars 2008

Å dagarna går..

Det gör dom ju faktiskt, fast humöret pendlar erhört mellan normalt och lägsta låga. men dagarna går som sagt. Jag kan förstå vad som skett, men jag kommer aldrig någonsin släppa känslan av att det är så fruktansvärt i onödan. Visst rädslor är förlamande, men man kan inte heller bara ge efter för dom...


I vilket fall som helst så var jag och fotade lite valpar hos parenteserna i går. 3,5 veckor är dom nu och så himla underbara. Se själva....
Dom är underbara.
Må så gott allihopa.
//Uffe

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad gulliga, särskilt den med blåtiran ... *vill ha!!* ... =o)

En dag i taget, du vet att jag tänker på dig ... *kramar hårt!!*

Anonym sa...

Jag har utmanat dig ... ;o)

Vindra sa...

Och jag tänker också på dig.

Mer än vad som märks på mitt sätt att höra av sig. Men tankarna går ofta till dig.

Varm kram... du fyller år snart?!

Vet att det är nu snart, men har glömt exakt datum.

23? 24?

Anonym sa...

Är jag censurerad?

Skrev här för några dagar sedan.. men inte finns det med! :-(

Varma tankar till dig i alla fall!

kram!

Uffe_M sa...

Angelin: Valparna är underbara. Det är ju härligt med att dom ändrar färgerna så mycke tmed när dom växer. En dag i taget är det. Oftast går det. Ibland inte.
Ska kolla din utmaning men det kanske tar ett par dagar.
*kramar om*

Vindra: Nej du är inte censurerad dig censurerar ja galdrig. Däremot så måste jag godkänna alla svar. Nu ha rjag varit bortrest några dagar och har helt glömt bort att kolla bloggen.

Blir glad av dina ord. Vänskap är just det där att man behöver inte höra av sig. Man vet att personen finns i alla fall och är fruktansvärt värdefull för en. Det ÄR du.
Ja fylla år ja. Det har jag gjort i veckan. Den 20e är det jag fyller så. Firade den tillsammans med 2 av mina finaste vänner som bor norröver. Inget särskilt gjordes. Jo förresten jag svetsade en bildörr :o) Sedan god middag och gott sällskap. det var precis så som jag ville ha det.
kram!!

Anonym sa...

Uffe, en tanke till dig nu igen, går in här då och då, men du är nog inte på skrivarhumör.

Fast kommenataren får du nog, hoppas jag.

Värme till dig!

kram,

Vindra

Anonym sa...

Hej Uffe. Längesedan jag var här och jag har ju ingen aning men hoppas du är ok idag. Valparna var underbara och du får en riktig kram av mig.

Nina