måndag 28 januari 2008

Jag är nog alldeles för normal.

Sitter och slötittar just nu på Outsider på kanal 5. Det handlar om BDSM och bland annat något som hete ponyplay (tror jag). Man pratar om rollspel och dom kickar det ger, själv tycker jag det mest bara är konstigt.

Man ska definitivt inte fördöma hur andra vill leva ut sitt sexliv, men själv skulle jag ha oerhört svårt för rollspel, bdsm eller någon annan form av fetischism. Om jag älskar med någon så är jag så väldigt mycket just i DEN situationen just DÅ. Skulle jag lägga något annat till detta ögonblick så skulle jag helt enkelt bara bli störd och lusten skulle vara som bortblåst. Det skulle kännas jättekonstigt för mig. För mig är det sexuella alldeles för förknippat med känslorna inför just DEN personen jag älskar med för att det skulle funka. Så jag är nog helt klart en "vaniljare" eller vad det kallas. :o

Annars så ha rjag ledigt några dagar nu, det är skönt och välbehövligt, håller på och letar bil nu, har ordnat till det ekonomiska så om några dagar blir det förhoppningsvis en lite bättre bil att åka med. Ska bli skönt. Det lustiga var att jag samtidigt idag fick besked från trafikförsäkringsförmedlingen (något jag var säker på skulle dröja flera veckor till) och dom bekostar lagningen av den jag har. Nu är ju det en procedur på ett bra tag också eftersom det är väntetid på verkstäderna också, så så småningom så får jag välan lov att sälja den. Hittade ett begagnat objektiv som jag letat länge efter idag också till kameran. Det säljs inte så många av dom och priset var inte dåligt heller så om några dagar så blir det ut och fota en massa igen. Ska bli kul.
Hoppas ni har det bra där ute.
//Uffe

Inga kommentarer: