torsdag 28 februari 2008

Det var länge sedan sist nu.

Och jag har väl egentligen inte så mycket att säga, mer än det är mycket nu, mer än vad jag kan samla ihop och skriva ur mig om. Det kommer nog i sinom tid .

Emellertid så inatt gjorde jag något som jag aldrig har gjort förr. Jag måste ha drömt en himla konstig mardröm iaf, för jag vaknade av att jag bet mig själv riktigt rejält i armen. Antagligen så drömde jag väl att någon höll fast mig och jag bara måste komma loss till varje pris. Det gjorde verkligen skitont och blodet bara rann om armen på mig. Exakt HUR många tror ni av dom som jag mött idag tror på att det är jag som har bitit mig själv? Rätt svar NOLL. . :o)
Nåväl. Det fanns väl någon mening med det iaf. Vert inte vad än så länge iaf.
Må så gott. Det försöker jag så mycket jag kan.. Kaske inte lyckas helt.
//Uffe

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad av mig, kolla i min blogg ... =o)